گروه محصول -> مقالات -> رشته حسابداری 2

ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در عصر وبسایت و مشتریان اجتماعی



قیمت: ۹۴۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 10    کد محصول :6098



 

موضوع:

مدیریت ارتباط با مشتری در عصر وبسایت و مشتریان اجتماعی: بررسی مشارکت مشتری در بخش بانکداری خرد یونان

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

چکیده:

بیش از یک دهه, عبور از فرهنگ تجاری محصول مدار به مشتری مدار موضوع بحث ها و تحقیقات بوده است و در سال های اخیر سوالات زیادی در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بوجود امده است.با این حال, عمده  تحقیقات در مورد ارتباط با مشتری در محیطی کاملا متفاوت با محیط واقعی انجام شده است. این تغییر بزرگ صرف نظر از امکانات و چشم اندازه هایی که با فناوری های جدید و نسل جدید رسانه ها همراه است, ریشه در قدرت مشتری اجتماعی عصر حاضر دارد که موجب میشود شرکت ها در اکوسیستم مشتریان فعالیت کنند.CRM مرسوم در حال تحول به CRM اجتماعی است و مفهوم کلیدی این محیط  تجاری و بازاریابی جدید, مشارکت مشتری است.این مفهوم جدید با مشارکت مشتری در نوع جدیدی از ارتباط با شرکت همراه است که مشخصه آن خلق مشترک دانش, عرضه, محصولات و قیمت است.مطالعه حاضر سعی دارد تا میزان اثربخشی شیوه های مرسوم ارتباط با مشتری (بر اساس میزان عملکرد مشتری) را روی مشارکت مشتری تخمین دهد.نتایج نشان می دهد که سطح کلی رضایت مشتری و تعهد موثر مشتری به بانک, همچنین وجود رسانه های اجتماعی فعال بانک,عوامل اصلی تعیین کننده  تمایل مشتری برای مشارکت در نوع جدید ارتباط با بانک هستند.

قبل از پرداخت اینجا را مطالعه نمایید

شماره تماس:
ایمیل
  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید

عضویت فروشنده

جهت ثبت نام و فروش فایل خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
« عضویت فروشنده »

عضویت بازاریاب

جهت ثبت نام در بخش بازاریابی سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
« عضویت بازاریاب »

سیستم همکاری در فروش فایل مارکت

اگر چنانچه دنبال کسب درآمد اینترنتی آسان و بدون پراخت هیچ هزینه هستید فرصت را از دست ندهید از همین اکنون به ما بپیوندید..