موضوعات
- تمام محصولات
- طرح توجیهی
- مقالات
- تحقیقات
- سوالات استخدامی
- سوالات پیام نور
- براساس نیم سال
- رشته شیمی
- رشته علوم اقتصادی
- رشته مهندسی مدیریت اجرایی
- رشته روانشناسی
- رشته کامپیوتر/
- رشته مدیریت جهانگردی
- رشته حسابداری
- مدیریت صنعتی
- رشته حقوق
- مدیریت بازرگانی
- رشته مدیریت دولتی
- رشته ادبیات
- رشته علوم تربیتی
- رشته علوم اجتماعی
- رشته کشاورزی
- رشته علوم سیاسی
- رشته تربیت بدنی
- رشته الهیات
- رشته زبان انگلیسی
- رشته زيست شناسي
- گزارش کار اموزی
- پروژه
- پاورپوینت
- مقالات ترجمه شده
- نمونه سوالات
- سایر محصولات
- پرسشنامه
- نقشه های اتوکد
جستجو در سایت
پشتیبانی
ثبت نام بازاریاب و فروشنده
ثبت نام بازاریاب و فروشنده
گروه محصول -> مقالات
مدیریت انگیزش در کارکنان
قیمت: ۹۹۰۰۰ریال تعداد صفحات: 25 کد محصول :6811
مدیریت انگیزش در کارکنان ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 25 صفحه تهیه شده است.
سر فصل ها
مقدمه
مديريت انگيزه
هدف
عوامل مؤثر در نحوة ايجاد ارتباط
سرفصلها وعناوين در مديريت انگيزه ( كاربردي ومفهومي)
درباره مديريت انگيزش در سازمان
مدیریت انگیزش، كاركنان برانگیخته
مدیریت انگیزش
اعتماد به نفس ، اطمینان ، رضایت
راه حل برای مشكلات انگیزشی
اولين تحول در آموزش و پرورش : مديريت انگيزه !
پياده سازي طرح مزد تشويقي در سازمان
گروه بندي و نحوه پرداخت افزايش توليد
انگیزش در مدیریت
رابطه انگیزش با مدیریت
انگیزش و یادگیری
انگیزش و رشد
انگیزش و شخصیت
انگیزش و هیجان
منابع و ماخذ
قسمتی از متن
انگيزه بعنوان يك حالت دروني فكر وجسم – آرزوهاوخواسته ها ، نيازها ومشوق ها كه افراد را منفعل نموده و وادار به عكس العمل مي نمايد توصيف شده است
ويليام جيمز در تحقيقي در باره انگيزش به اين نتيجه دست يافت كه كاركنان ساعتي ، تقريبا با ميزان كاري در حدود 20 الي 30 در صد توانايي خود مي توانستند شغل خود را حفظ كنند واخراج نشوند. اين تحقيق همچنان نشان داد كه اگر كار كنان انگيزش بيشتري داشته باشند تقريبا 80 الي90 درصد توانايي خود كار مي كنند.
توجه واهميت به انكيزه (محركهاي دروني افراد) وانگيزش(محركهاي بيروني افراد) تاثيري شگفت آوري در نشاط عمومي وافزايش توليد دارد .
هدف:
آشنايي مديران با عوامل انگيزش بمنظور بكار گيري آن درسازمان مربوطه جهت تاسيس نشاط ورضايت نيروي كاروبه فعليت در آوردن حداكثر توانمنديهاي آنان
1- انگيزه : محركهاي دروني كه بر اساس نيازهاي فيزيولوژيك مي باشد.
2- انگيزش :محركهاي بروني كه به واسطة انگيزش مي توان نيازهاي جديد در انسانها تا سيس نمود و يا نيازهاي سابق را تغيير داد.